,

,





Perjumpaan Majlis tertinggi KUP bersama En. Mohd Idris Abu Nawas ( Counsellor High Commission of Malaysia ) diadakan sempena majlis suai kenal diantara beliau dan AJK-AJK tertinggi Kelab Umno Pakistan yang telah diadakan pada hari sabtu, 8 Ogos 2009 bertempat di Yung Tung Restoran jam 8 malam. Majlis dihadiri oleh En. Mohd Idris Abu Nawas bersama isteri. Manakala wakil AJK tertinggi KUP pula dihadiri oleh Pengerusi, Naib Pengerusi, Setiausaha dan turut ditemani oleh AJK Biro bahagian sukan.

Beliau telah memberi sokongan yang positif pada kepimpinan KUP yang baru. Di samping itu beliau turut memberi khidmat nasihat dan tunjuk ajar supaya kepimpinan baru KUP lebih peka terhadap ahli-ahli serta warga Malaysia, khususnya kepada para pelajar yang berada di Pakistan dan melaksanakan segala tugas yang telah diamanahkan dengan sebaik mungkin.

KUP amat menghargai di atas kesudian beliau untuk sama-sama berganding bahu dalam memantau dan menangani masalah-masalah yang dihadapi oleh pelajar-pelajar serta memastikan kebajikan para pelajar dapat dijaga dengan sebaik-baiknya.

0 -KUP editor-:

Catat Ulasan