,

,
12/08/2009 03:08:00 PG

"PERLAWANAN BOWLING KUP BERSAMA AHLI KELAB"

Posted by KUP 09/11


3 Nov 2009 yang lalu KUP telah mengadakan 1 perlawanan bowling bagi semua AJK KUP dan ahli kelab bertempat di MARINA BOWLING CLUB, DEFENCE PHASE 51, KARACHI pada jam 4.00 petang. Majlis perlawanan tersebut dihadiri oleh semua AJK dan ahli KUP. Puan Haniza selaku puan penasihat KUP juga turut hadir pada hari perlawanan tersebut untuk memberi galakan dan sokongan padu atas program yang dijalankan.

Perlawanan bowling yang berlangsung selama 2 jam itu, telah dimenangi oleh saudara Abdul Rahman sebagai johan, manakala saudara Habiburrahman telah memenangi tempat yang kedua dan tempat ketiga dimenangi saudara Mohd Fuad selaku biro sukan KUP.

Sesudah tamat perlawanan, semua ahli dan AJK KUP bersiap-siap untuk menunaikan solat maghrib berjemaah dan sedia untuk pulang. Puan penasihat KUP yang turut sama hadir pada majlis tersebut melafazkan rasa berpuas hati dan gembira atas program yang dijalankan demi menyatukan ukhwah dan perpaduan diantara AJK KUP dan ahli kelab. Puan penasihat juga memberikan galakan dan sokongan supaya KUP sentiasa menjalankan program-program riadah seperti ini pada masa akan datang.

0 -KUP editor-:

Catat Ulasan